'WALAUPON KAU GEMUK...KAU GEMUK..KAU COMEL' | IT IS NOT ABOUT SIZE


Advertisement

SELAMAT DATANG KE BLOG **atikahnorbaki.com** FEEL FREE TO FOLLOW ME YA... =)

CORETAN PENDEK ATIKAHNORBAKI

Saya seorang yang serba kekurangan tapi mahu ingin menjadi setanding dengan mereka yang cukup sempurna diluar sana. SIZE bukan lagi penghalang untuk menjadi yang terbaik. Apa yang di persembahkan dalam "DUNIA MAYA" ini, inilah kejujuran sebenar benar diri NOR 'ATIKAH BINTI NORBAKI. Kini aku buang segala ketakutan dan kerendahan diri hanya untuk mengukuhkan kaki untuk berdiri.

Saturday, November 15

'WALAUPON KAU GEMUK...KAU GEMUK..KAU COMEL'

video

Tiba-tiba dapat whatsapp dari adik... 

'Kak ngah!'
'Ada benda adik nak bagi ni'

Sekali dia bagi video kat atas tu.... Hehehe kelakar la adik aku ni. Pada aku sekarang isu dengan perkataan 'gemuk' atau 'gedempol' dah tak lagi membuatkan aku rasa jelik. 

Sebab??

Haaa sebab aku dah tak kisah. Apa pon pandangan orang pada 'kelebihan' aku yang lebih dari orang lain ni, aku dah tak ambil kisah pon. 

Kalau dulu ye. Aku down. Rasa rendah diri tahap dewa. Rasa nak jauh dari semua orang. Rasa lonely bila tak ramai kawan. But now aku ok. Baru lah kena dengan 'Phase' aku.. 

IT IS NOT ABOUT SIZE




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com