SELAMAT DATANG KE BLOG **atikahnorbaki.com** FEEL FREE TO FOLLOW ME YA... =)

BAGAIKAN PUTERI IMPIAN

/
0 Comments
Bila tengok perkahwinan di raja, rasa bagaikan nak tahu je apa lah yang mereka rasa bila di takdirkan berjodoh dengan putera raja. Wahhhh aku ni kalau dah masuk bab berangan mula la tak sedar diri kan. Dia punya berangan tu boleh jadi satu novel tau. 

Gambar sumber google 

Teringat aku pada filem Puteri Impian, lakonan Amy Mastura tak pon pada cerita kartun Cinderella. Insan biasa yang di pilih oleh putera raja untuk menjadi permaisuri mereka. 

Indah nya takdir mereka kan. Aku sebagai orang biasa ni jika terpilih macam mereka.... Hehehe kompom aku dah berangan bagai cinderella. 

Jakun?? Of course aku jadi jakunnnnn sangat. Mau terbuntang mata aku tengok suasana yang baru dari biasa. Ishhh tak dapat bayanglah perangai peghakk aku macam mana nanti. Masuk rumah orang berada/kaya pon dah terbeliak mata sana sini, ni kan masuk istana.


Pasangan Secocok TMJ & CIK PUAN KHALEEDA

Itu satu hal la kan. Tingkah laku aku pulak, mana boleh dah macam ni. Gila gila ke dh tak boleh. Kena lebih berlemah lembut..., cara makan pon kena tertib, cara cakap pon kena bersopan dan tersusun. Duduk aku kena berkepit... Cara jalan kena ubah ke? Eemm tu aku tak pasti pulak....

*Panggggggg!!!! Tamparan di muka sendiri.

Ooooiiiiii Atikah... Tidoooo lahhhhh!!! Jangan nak berangan sangat. Esok keje..... Dahhh pegi tidoooo!!!

Hhmmm.. Yelaaaa... Baru nak berangan sikit. Sekali sekala layan kepala ting tong pon ok gak kan?? Sekali sekala nak rasa bagai cerita novel apa salah nya kan. Ok nakk tido. Byeee!!!





You may also like

No comments:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com