SELAMAT DATANG KE BLOG **atikahnorbaki.com** FEEL FREE TO FOLLOW ME YA... =)

Jodoh Pasti Bertemu

/
0 Comments
Tak salah kan kalau aku nak bercakap soal Jodoh. Aku pon dah capai umur 26tahun. Lagi 4 Tahun je aku nak sampai ke 30Tahun. Hehehehe itu la yang aku selalu guraukan dengan adik-adik aku. Melawak nak sedap kan hati sendiri macam tu lah. Bukan aku takut Tua. Tua itu pasti. Sebab umur manusia tu takkan berhenti selagi Allah beri kita nafas dan nyawa untuk hidup. Bila kita bernafas, ia sebenarnya seiiring dengan perjalanan umur kita.

Jadi aku sebagai manusia yang tahu akan hakikat hidup ini kena lah professional menerima hakikat kenyataan tu kan. Betul tak? Orang kata bila sampai umur matured ni jiwa ni sokmo la sensitip bagai. Ngada ngada tau. Yela sekarang ni buka buka je FB tengok kawan tu kawin.Kawan sekolah dulu kawin. Kawan diploma kawin. Kawan degree kawin. Yang siap dah ada baby masing masing pon ye. Yang tengah mengandung pon ye. Mau nye la hati ni idok sadis. Sadis tahap gaban tau...

Nak kata takde. Ada dah. MR B tu. Tapi takde tanda tanda nak masuk mintak. Hehehehe dan macam Mak Bidah citer Masam-masam Manis mengomel sebab Driber Teksi tak masuk pinang dia. Haaaa ghopa itu la aku ngomel sekarang ni. Yela kita ni perempuan kalau nak tau lelaki tu serius dengan kita, kita nak tengok dia berani tak nak masuk lamar kita kat parents kita kan. Betol tak? Tapi bila pikir pikir balik aku kena la juga faham masalah atau situasi si empunya badan tu. Sebab dia tak macam orang lain. Dia sangat sangat unik.

HHMMMMM....

*jOM Lah dengar lagu Afghan -Jodoh PaSTI bertemu-








You may also like

No comments:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com