SELAMAT DATANG KE BLOG **atikahnorbaki.com** FEEL FREE TO FOLLOW ME YA... =)

Satu Malam Yang Kelam Kabut.... (SERAM)

/
0 Comments
Malam tadi aku tido lewat lepas aku update blog berkenaan Conjuring vs Highland Tower , lepas aku dah siap update aku tertido tanpa aku sedar bila masanya aku tertido.

Tengah lena-lena aku tido pastu macam biasa la bila menggeliat je aku akan terjaga, tup..tup.. aku tengok adik-adik aku semua ada kat dalam bilik. Pelik?! bila pulak diorang tido kat sini?? Asalnya yang dalam bilik aku ada AKU+AMY (adik aku ke 5). Bila terjaga balik semua ada kat sini...

AKU+AMY(adk.no.5)+ IRA (adk.no.6)+NANI(adk bongsu)

Semuanya kerana penangan citer HIGHLAND TOWER yang sangat sangat seram. Hahahahah sekarang ni masing-masing pantang je orang takde, kat sebelah, takde kat bilik ke, takde kat umah ke, kuar jap ke, mesti salah sorang akan tanya

'amy mana ngah?'
'ira mana nani? 
'angah mana bu?'

**Aku rasa untuk beberapa hari je situasi ni akan berlaku, pastu masing-masing akan buat hal masing-masing balik la... **


You may also like

No comments:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com