SELAMAT DATANG KE BLOG **atikahnorbaki.com** FEEL FREE TO FOLLOW ME YA... =)

Tolong jangan bagi tahu Bos saya... !!!!

/
1 Comments
Tengok tu... BOS ika tak datang lagi ni... Eeemm maknanya ika sempatla nak buat benda ni...ika bukan apa ika takut bos akan terkejut je kalau dia nampak...!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Ika makan nasi lemak dalam opis dia ni... hehehehehh akhirnyaaa!!! tercapai juga ika nak beli nasi lemak dekat makcik sebelah Mcd tu... dapat gak merasa ... Nasi lemak sotong lagi kannnnn.... tapi Makcik... sambal makcik tu pedas sangat la... and ada rasa tawa-tawa cikit... eehhh!!! lupa plak..!! makcik mesti ikut pesanan dalam iklan tu kan.... KURANG KAN GARAM DALAM MAKANAN... kannn??? tak pe tak pe... jadi saya dah faham dah tujuan makcik masak cam tu... ok saya takkan comment lagi...



** Ok... dadadada....... =)



You may also like

1 comment:

  1. salam ziarah. same like me la.! boss asal deuce xsuke nasi lemak sb baunya sgt menusuk kalbu! then me pun selalu mam mcm awk! Hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com